Klantenservice

Heeft u een vraag of opmerking dan kunt u ons dit kenbaar maken via het contact formulier.
Wilt u een document of iets dergelijks bijvoegen, verstuur uw bericht dan via uw eigen email-account naar [email protected]

1 Levertijden
1.1 Wat is de levertijd van de verschillende producten?

Hotbath heeft een dermate breed programma in uitvoeringen en kleur dat alles in grote getale in voorraad houden onmogelijk is voor ons maar ook zelfs voor Hotbath Nederland zelf. Op sommige uitvoeringen, met name de Cobber serie in speciale kleuren, kan de levertijd hoog oplopen. Houd daar rekening en bestel op tijd. U kunt altijd via ons contactformulier een levertijdsindicatie opvragen bij ons. 

1.2 Levertijd inbouwdelen?

We kunnen in veel gevallen de klanten al vooruit helpen met inbouwdelen welke eerst in de muren verwerkt moeten worden. Daarmee kan in ieder geval uw installateur vooruit waardoor de tegelzetter etc. ook weer vooruit kunnen. Zeker zo makkelijk.

1.3 Deelleveringen?

Indien nodig kunnen wij ook uw bestelling in delen afsturen. Heeft U een deel later nodig houden wij dat deel voor U apart om het op een ander moment te versturen. 

2 Garantie
2.1 Garantie?

U heeft voor onze dienstverlening de regels zoals die gelden conform de garantievoorwaarden van Hotbath. Dit betekent dat als het een productfout betreft en er een servicemonteur ingezet wordt, er in het eerste jaar na aankoop geen kosten in rekening worden gebracht. In het tweede tot en met vijfde jaar worden alleen voorrijkosten berekend. 

 

Als het geen productfout betreft maar storingen ten gevolge van installatiefouten, inwerking van kalk, vervuilde filters en of kraandelen en of inregelen van thermostaten, worden de kosten van het bezoek, de arbeid en de eventuele materialen wel aan de opdrachtgever doorberekend. 

De tarieven zijn: Voorrijden € 55,=, Arbeid € 17.50 per kwartier. Beide incl. Btw. 

2.2 Garantietermijn?

De garantietermijn voor Producten van Hotbath bedraagt 60 (zestig) maanden na aankoop van het Product, mits specifiek anders vermeld. Op deze termijn geldt een uitzondering voor elektronische componenten van Producten, waarvoor de garantietermijn 24 (vierentwintig) maanden bedraagt.

2.3 Geen garantie bij?
  • Schade die met opzet is toegebracht;
  • Schade die is ontstaan als gevolg van slordigheid, gebrekkig en/of onzorgvuldig onderhoud, verkeerd gebruik van anti-kalk middelen en of anti-kalk installaties, en/of contact met stoffen waartegen de Producten niet bestand zijn;
  • Schade die is ontstaan door veronachtzaming van de tijdens de montage geldende inbouw-, installatie-, montage-, gebruiks-, en/of onderhoudsvoorschriften;
  • Schade of storing die is ontstaan als gevolg van de chemische en elektrochemische inwerking van water, de inwerking van kalk en/of vervuiling;
  • Schade die is ontstaan door externe invloeden die de installatie, configuratie negatief beïnvloeden (bv te hoge of negatieve waterdruk, waterslag) anders dan in de door Hotbath bijgevoegde installatievoorschriften vermeld staan;
  • Schade aan materialen die aan slijtage onderhevig zijn zoals filters, keerkleppen, rubberen afdichtingen, glijstukken en doucheslangen;
  • Geringe afwijkingen voor zover deze geen wezenlijk negatieve invloed hebben op de uitstraling en de functionaliteit van de Producten, waaronder bekrassing van het oppervlak.
  • Elke vorm van transportschade;
  • Producten welke door de eindgebruiker zijn aangeschaft als showroommodel.

V. Een aanspraak op de garantie vervalt:

  • Wanneer herstel of reparatie wordt uitgevoerd door personen die daartoe niet door Hotbath gemachtigd zijn;
  • Wanneer de Producten worden voorzien van onderdelen, uitbreidingen of toebehoren anders dan originele onderdelen.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »